خرید Inventor Publisher 2012 32bit اتوکد ناشر
نوشته شده توسط : mohammad

Inventor Publisher 2012 32bit اتوکد ناشر


خرید Inventor Publisher 2012 32bit اتوکد ناشر


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته عمران و نقشه کشی

Autodesk Inventor Publisher 2012 32bit
اتودسک ناشر یا ویراستار اتوکد مخترع 2012
ویراستار و ناشر اتوکد مخترع Autodesk Inventor Publisher 2012 نرم افزار و ابزاری برای ساخت و به وجود آوردن اسناد و مدارک تکنیکی و فنی طراحی با توانایی های پیشرفته ، با مزیت ها و برتری های فوق العاده بی همتا است . اگر شما برای ساخت و تولید و یا رفع عیوب و یا یافتن شریک یا سرمایه گذار برای هر طرح و نقشه فنی و مهندسی خود ، معماری ، مکانیک ، الکتریک ، برق صنعتی ، سازه ، عمران ، راه و ساختمان ، شهر سازی ، تاسیسات پتروشیمی نفت و گاز و .. نیاز مند به ارائه و توضیح طرح خود هستید حتما از این ابزار نرم افزار استفاده کنید . دو مزیت اصلی این نرم افزار این است که اولا شما به بهترین حالت در سطح گسترده مانند فیلم ، نمایش سه بعدی ، عکس و تصویر ، اتشار اسناد وب ، آکروبات ریدر می توانید طرح خود را ارائه نمایید . دوم آنکه به دلیل محدود نمودن اسناد شما همچنان طراحی اصلی ، اندازه های فنی ، روش ها ، تکنیک ها و اطلاعات مهم حیاتی و فنی مهندسی را حفظ و برای خود محفوظ و غیر قابل کپی برداری می نمایید . در یک جمله نیاز شما به توضیح و ارائه طرح بدون کپی برداری از آن را کاملا برطرف می نماید . این نرم افزار ابزاری واقعاً فوق العاده برای ارائه اسناد و نمایش های دو بعدی و سه بعدی می باشد به طوری که شرکت اتودسک به عقب برگشته و برای تولیدات 2010 و 2009 نیز نسخه ای برای مشتریان عرضه نموده است . این نرم افزار می تواند شما را در رقابت و ارائه سرویس به مشتریان کمک نموده و هزینه ها و دردسرهای مختلف را کاهش و کاملا از میان بردارد ،.

توانایی های نرم افزار Autodesk Inventor Publisher 2012
بیشترین استفاده و قابل ارائه بودن طرح های شما – با استفاده از این نرم افزار به دلیل امکان استفاده تمام افزاد از ارائه و نمایش این نرم افزار حتی آنها که تخصص طراحی ندارند ، طراحی های شما بیشترین استفاده کننده و مشتری را خواهد داشت .
قابل ارائه به صورت مشترک ، همراه با داده ها اطلاعات بیشتر ، می توانید این طرای ها را در نرم افزارهای Autodesk® Inventor®, SolidWorks®, CATIA®, UG NX®, ProENGINEER®, DWG®, DWF®, STEP, IGES, and SAT software نیز نمایش یا از تصاویر و.. آن استفاده کنید .
قابیلت ارائه شبیه سازی ، نمایش سه بعدی از طراحی های شما ، می توانید با ابعاد دقیق و واقعی طرح را با جلوه های ویژه نمایش داده و جزئیات آن را نیز مانند مواد ، لیست قطعات و.. را نیز در صورت لزوم نمایش دهید بسیار ساده و روان .
قابلیت استفاده در مایکروسافت افیس Microsoft Office از نمایش ، فیلم یا تصاویر لازم و .. حاصل از این نرم افزار در نرم افزارهای آفیس MS Office ، نظیر ورد پاورپوینت وب و..
قابلیت انتشار در صفحات وب ، موبایل و.. می توانید خروجی نمایش آن را به صورت فلاش ، موبایل ، فیلم ، کلیپ ، آکروبات ، ورد و تصویر ذخیره و منتشر کنید video, Adobe® Flash® technology, 3D PDF, Word and Microsoft PowerPoint® software



نیاز های سخت افزاری و نرم افزاری استفاده از Autodesk Inventor Publisher 2012
نیاز های سخت افزاری و سیستم آن ، همان نیازهای نرم افزارهای پایه اتوکد معماری Architecture ؛ مکانیکMechanical ، مخترع Inventor ، الکتریک Electrical و.. است . در صورتیکه قصد نمایش سه بعدی با کیفیت بالا و تعداد جزئیات بیشتر داشته باشید به نیازهای ویژه سه بعدی و نمایش نرم افزارهای پایه توجه نمایید .

نام کامل محصول : Autodesk Inventor Publisher 2012 32bit
حجم و تعداد : . 4.5GB 1 DVD کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD ،
توضیحات : سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این نرم افزار کاملا توضیح داده شده است ، نرم افزار یا سیستم سخت افزارکامپیوتر خود را با بررسی و هماهنگ با هم تهیه نمایید .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 3,000 تومان

درصد :11

خرید Inventor Publisher 2012 32bit اتوکد ناشر



خرید موس بی سیم
خرید طرح تولید خانه پیش ساخته بتنی ودیوار ( طرح توجیهی )
خرید سوال آمادگی در آزمون نظام مهندسی
خرید چراغ جادو




:: برچسب‌ها: خرید , Inventor , Publisher , bit , اتوکد , ناشر ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: